Učenici su u srijedu u knjižnici imali obradu lektire na maštovit, razigran, edukativan način. Sat smo započeli pitanjem Što sve u životu može biti nevidljivo? (misli, osjećaji, strahovi, mašta, “nevidljivi prijatelji”…) Zatim su djeca poslušala pjesmu Nevidljiva Iva te ispunili kviz provjere pročitanog. Uslijedila je radionica. Učenici su u skupinama odrađivali zadatke. Jedna skupina je crtala strip u kojem je glavni lik  djevojčica Iva koja je nevidljiva.

Druga skupina je na stolu imala razne predmete poput pera, sijalice, ključa.. te su morali napisati kratak tekst o jednom od predmeta. Kako bi izgledalo da je taj predmet nevidljiv? Što radi dok je nevidljiv? Što bi se dogodilo da postane vidljiv? Kako bi taj predmet nekome pomogao?

Treća skupina je obilazeći po knjižnici pronalazila razne predmete, ostavljene papuče pored stolice, napola ispijena kava na stolu, otvorena knjiga… Uz predmete je stajala poruka „Možda je ovdje prošla Iva. Što misliš da se dogodilo?“ Na kraju sata učenici su pantomimom  pokazali trenutke koji su nama važni a drugima „nevidljivi“.

Kroz ovakav način rada, djeci se potiče ljubav prema čitanju, razvija kreativnost, mašta i igra, te razvija empatija i prepoznavanje osjećaja.

Knjižničarka Sanja

Skip to content