Osnovna škola "Ivan Meštrović" Vrpolje

Posjet osmih razreda Vukovaru

Autor: Magdalena Mikulić, 18. 10. 2015.

U sklopu projekta Posjet osmih razreda Vukovaru učenici osmih razreda posjetili su grad Vukovar. Kroz dvodnevni posjet Vukovaru učili su o vrijednostima Domovinskog rata i Bitke za Vukovar. Posjet je uključio održavanje predavanja o Domovinskom ratu u skladu s nastavnim programom predmeta Povijest za osme razrede, obilazak svih mjesta sjećanja vezanih za Domovinski rat, prenošenje poruke mira, prihvaćanja različitosti i suosjećanja kroz Školu mira i radionice.

POSJET OSMIH RAZREDA VUKOVARU

U ponedjeljak, 28.9.2015., u 7 sati i 30 minuta, pred školom smo ugledali autobus. Ulazeći u njega, osjetili smo val topline, koji je ubrzo uspavao većinu učenika. U 9.30 probudili smo se uz glas koji nam je govorio kako smo stigli u vojarnu. Ondje su nam podjeljeni lunch paketi te smo zbog kiše krenuli dalje.

U 9.30 došli smo na predavanje na temu Domovinski rat i bitka za Vukovar. Predavanje je trajalo do 11.30. Od toliko informacija su mnogi ogladnjeli, pa smo u 12 sati završili na ručku u obližnjem restoranu.

U 13.00 smo krenuli na razna mjesta, uključujući Gradski muzej Vukovar, bolnicu, te centar grada Vukovara. Na svakom od tih odredišta smo bili dočekani sjajnim prezentiranjem, no unatoč tome, mislim kako se svakom učeniku mogla vidjeti suza u oku nakon posjeta bolnici.

U 15.15 sati prijavili smo se u Hostel Zagreb, te smo, nakon što smo dobili svoje ključeve, otišli u svoje sobe gdje smo imali 45 minuta odmora.

Nakon odmora, u 16. sati, otišli smo na dvosatni posjet Arheološkom muzeju Vukovar. Ondje smo mogli vidjeti sjajne izložbene primjerke vučedolske kulture.

U 19 sati uputili smo se u restoran gdje smo dočekani sjajnim jelom.

U 20 sati te večeri otišli smo u noćni klub “Faces” gdje su, vjerujem, neki naši učenici započeli sjajna prijateljstva... ili nešto više? ;)

U 8 sati sljedećeg jutra smo već sjedili kraj stadiona i doručkovali. Nakon toga, smo se zaputili na razna odredišta: Ovčara, Put spasa, Vojarna 204. VU brigade, te Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata.

U vojarni 204. VU brigade nas je dočekala stožerna narednica Tamara Rubčić koja nam je održala vrlo opširno i zanimljivo predavanje unutar vojarne. Na kraju posjeta vojarni nam je dopustila da i sami razgledamo izložena oklopna vozila.

Nakon ručka, u 14.45 smo se zaputili natrag u konferencijsku salu gdje smo imali Školu mira, te smo nakon toga imali kviz znanja na kojemu smo iz naše škole Josip Ćorluka i ja, Leon Mihelčić, zajedno s učenicima iz Bebrine, Mihaleom Zarezovskom i Valerijom Đaković osvojili prvo mjesto.

U 1g sati smo se zaputili natrag kućama.

Leon Mihelčić, 8.B

Školski list

Kad zvoni

Godina čitanja 2021

Koliko često posjećujete našu web stranicu?

Ispis statistike od 5. 1. 2015.

Forum
Osnovna škola "Ivan Meštrović" Vrpolje / Bana Josipa Jelačića 50, HR-35210 Vrpolje / os-imestrovic-vrpolje.skole.hr / ured@os-imestrovic-vrpolje.skole.hr