Kako bi svoje učenike povezala s učenicima drugih država, škola "Ivan Meštrović" priključila se eTwinning zajednici. Etwinning potiče škole u Europi da surađuju razmjenom informacija putem raznih projekata. Tako se naša škola 6. listopada 2014. uključila u projekt pod nazivom My school in numbers. Cilj ovog projekta je povećati matematičke vještine učenika, ali i jezične jer se komunicira isključivo na engleskom jeziku. U projektu sudjeluju Poljska, Rumunjska, Francuska i Hrvatska. Prvi zadatak bio je izraditi logo koji će predstavljati naš mali projekt. Nakon što su svi objavili kreativne uratke svojih učenika, birao se najbolji. Pobijedila je učenica iz Poljske. Sljedeći je zadatak međusobno upoznavanje. Učenici su se prijavili na zajednički blog gdje mogu komunicirat s drugim učenicima putem chata. Trenutno izrađujemo prezentaciju kojom ćemo pokušati prezentirati našu školu u brojevima. Navedene aktivnosti vode do glavne, a to je smišljanje i rješavanje matematičkih zadataka te razmjena istih.
Nadamo se da će naši učenici predstaviti školu u najboljem svijetlu, a da će se pritom zabaviti i nešto naučiti!
Pobjednički logo.
Marija Matošić
Udruga Bioteka i trgovački lanac Emmezeta organizirali su nagradni natječaj Mali ekolozi - velike nagrade. Zadatak je bio osmisliti novi projekt vezan uz zaštitu okoliša i prirode u školi i/ili sredini u kojoj se nalazi. Učitelji mogu malo pomoći, ali školarci trebaju većinu posla obaviti sami. Prvi krug natječaja, čije su prijave trebale stići do 23. prosinca 2014., obuhvaćao je razradu ideje eko-projekta kojeg se želi provesti. Učenici 5.a razreda upoznali su razrednicu Irenu Flidr s projektom te joj predložili saniranje divljeg odlagališta u blizini škole. Učiteljica je pristala podržati učenike i prihvatila njihovu zamolbu da im bude mentorica. Učenici su predložili niz aktivnosti koje žele ostvariti te imenovali učenicu Ivu Maglić voditeljicom projekta. Roditelji su podržali učenike i potpisali suglasnost o sudjelovanju u projektu. Uz učiteljičinu pomoć petaši su poslali prijavu i 20. siječnja saznali da su prošli u drugi krug natječaja. Sve škole koje su prošle u drugi krug moraju provesti projekt i poslati dokumentaciju do 4. svibnja.
Izdvajamo najvažnije informacije o projektu Od divljeg odlagališta do izletišta.
Cilj: Pokrenuti saniranje divljeg odlagališta u blizini škole.
Svrha: Osvijestiti učenike i mještane o važnosti pravilnog zbrinjavanja otpada; poticati suradničko učenje.
Aktivnosti:
- Utvrđivanje početnog stanja – odlazak na odlagalište, fotografiranje, bilježenje vrsta otpada
- Posjet načelnici – predstavljanje projekta
- Obilazak ustanova općine/ županije nadležnih za saniranje otpada i pisanje dopisa (veterinarska stanica, poduzeće za skupljanje, odvoz i odlaganje komunalnog otpada) i pozivanje na suradnju
- Izrada znaka zabrane odlaganja otpada
- Održavanje radionice za učenike mlađe školske dobi (1.-4. razred) o recikliranju, skupljanju i zbrinjavanju otpada
- Akcija saniranja otpada – uključiti navedene institucije, druge učenike, učitelje i roditelje
- Pisana obavijest mještanima o provođenju akcije, zabrani odlaganja otpada te upućivanje na mjesta na kojima je to dopušteno
- Objavljivanje aktivnosti vezanih za projekt na mrežnim stranicama škole – novinarske vrste Predstavljanje projekta na roditeljskom sastanku
- Samoprocjena rada na projektu – evaluacijski listić
Koje su sve škole prošle u drugi krug, saznajte klikom na poveznicu.
http://www.bioteka.hr/modules/uradisam/article.php?storyid=49
Josipa Jakim, 5. a
Nakon pandemije uočen je pad kognitivnih vještina kod učenika, nezainteresiranost i otežano svladavanje gradiva. Stoga je učiteljica Magdalena Mikulić (Čurić) osmislila projekt za svoje učenike. Projekt je financiran sredstvima koja dodjeljuje MZO za financiranje projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2022./2023. U sklopu projekta škola je od dobivenih sredstava kupila 3D printer i tri Sphero robota . Ovim projektom željela je kod učenika povratiti zainteresiranost za istraživanje, otkrivanjem i učenjem novih znanja koji su nam neophodni za svakodnevni život. Isto tako, učiteljica vijeruje kako je važno učenike osposobiti za rad i poslove budućnosti. Smatra kako je potrebno razvijati kod učenika vještine koje su potrebne za rješavanje svakodnevnih problema primjenom tehnologije, a samim time željela je postići poboljšanje općeg uspjeha učenika. Na samom početku projekta uključeno je 5 učenika različitog uspjeha u STEM području. Odabrani učenici koji su sudjelovali u projektu su Filip Jakobović, David Kvesić, Sara Jakobović, Ivona Križan i Luna Pepić. Na samom početku testirana su učenička početna znanja iz programiranja i rješavanja jednostavnih problema.
|
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Ukupno: 267298
Danas: 52